Miért bízhatsz bennünk és masszőreink hozzáértésében?

Egyrészt, mert a Personal Best egykori vezetői hozták be 1997-ben az irodai masszázs technikáját és az első masszázsszékeket Magyarországra, egyenesen az USA-ból.

Persze nosztalgiával még nem múlt el nyakfájdalom, máris mutatjuk a lényeget!

Amit magunkkal hoztunk elődeinktől:

1.) Profi eszközök 

A mai napig a piacon egyedül MADE IN USA ( Oakworks) masszázsszékeken dolgozunk. 

 2.) Kipróbált technika

Az egykori David Palmer által az Apple és Microsoft számára kidolgozott office massage rendszerét tekintjük kiindulási alapnak.

3.) Megbízhatóság

Legtöbb partnereinkkel 10+ éve dolgozunk együtt!

+1.) Egyedi kiválasztási rendszer

Kidolgoztunk egy professzionális masszőr kiválasztási és belsős oktatási  rendszert, így biztosan nem kell amiatt aggódnod, hogy "jó" lesz-e a masszőr.

NIA_5263
Garanciát vállalunk a profi szolgáltatásra és szervezésre
20240923_130618_NIA_2253
A befeszült hátizmoknak mindig jól esik a lazítás

Ami az évek során változott:

1.) Speciális új technika

Kidolgoztunk egy nyújtásokkal és kimozgatásokkal kombinált irodai masszázstechnikai módszert, amit MSM: A munkahelyi masszázsterápia néven védjegyoltalom alá helyeztünk.

2.) Szakmai cégvezetés

Vezetőink kipróbált szakemberek, akik 10+ év gyakorlati tapasztalattal rendelkeznek az előkészítéstől a professzionális szolgáltatásokig. Mindent a partnerektől kapott visszajelzések alapján dolgoztunk ki és tökéletesítettünk.

3.) Folyamatos minőségbiztosítás

Vezetői csapatunk inkognitóban, “mystery shopping” jelleggel rendszeresen ellenőrzi, hogy a masszázs tényleg az elvárt minőségben zajlik-e, mi így is gondoskodunk a kifogástalan szolgáltatási minőségről.

+1.) Lecsökkentettük a szervezés terheit

Online időpontfoglaló rendszerünknek köszönhetően mindenki egyénileg regisztrál és módosíthatja az időpontját.

Küldetésünk

Hogy az irodai masszázst professzionállis szolgáltatási háttérrel minél több vállalatnál a vállalati kultúra részévé tegyük.

Büszkék vagyunk rá, hogy mára eljutottunk oda, hogy több nagyvállalati partnerünknél az év minden munkanapján szolgáltatunk közel visszajelzéseink alapján 99%-os munkatársi elégedettséggel. 

Eredményeink számokban:

0 éve

a piacon

0 +

megvalósult irodai masszázs

0 %

elégedettség

0 +

Gerincbarát Partner

Ismerd meg a Personal Best professzionális BACK OFFFICE csapatát

Akik azért felelnek, hogy a szolgáltatás és minden részlete 5 csillagos legyen!

Pethő Krisztián

Pethő Krisztián

Ügyvezető

A csapatkapitány, aki hidat képez a masszőrök és az irodai munkatársak között.  Hiteles vezető, mert az irodai masszázst éveken keresztül önmaga is végezte.

Edelényi Evelin

Edelényi Evelin

Operatív vezető

Evelin felel azért, hogy online időpontfoglalási rendszerünk segítségével  a lehető legkevesebbet kelljen foglalkoznod a szervezéssel és a rendszer GDPR kompatibilis legyen. 

Szabó Klaudia

Szabó Klaudia

Pénzügy és szervezés

Klaudia felel azért, hogy minden szakemberünk minden információt megkapjon és ha helyettesítésre van szükség a lehető legrövidebb idő alatt leszervezze. Egyúttal ő a számlázási kapcsolattartónk.

Tudtad?

A Personal Bestnél kiemelt hangsúlyt fektetünk szakembereink kiválasztására és oktatására.

Szakembereinket többlépcsős kiválasztási folyamat során választjuk ki.

A Partnereinknél alkalmazott irodai masszázstechnikát a leendő Kollégáink belsős oktatás keretében sajátítják el.

Masszőri csapatunknak rendszeresen tartunk mentor alkalmakat és továbbképzéseket is.